Bent u werkgever? Dan weet u dat daar veel bij komt kijken. Naast de loonadministratie en de aangifte loonheffing die gedaan moeten worden heeft u als werkgever te maken met allerlei vraagstukken met betrekking tot personeelsbeleid. Wij kunnen u hierbij van dienst zijn van A tot Z.

Loonadministratie

Onze standaardwerkzaamheden salarisverwerking werkzaamheden bestaan uit het verwerken van de door u aangeleverde loonmutatie, periodiek ontvangt u dan van ons:

  • Salarisspecificaties;
  • De periodieke aangifte loonheffing;
  • De periodieke loonjournaalposten;
  • Betaallijst nettolonen ( inclusief betaalbestand);
  • Verzamelloonlijst
  • De periodieke opgaaf aan de pensioenverzekeraar

Personeelszaken

Voor ondersteuning op het gebied van personeelszaken kunt u bij ons terecht voor onder andere:

  • opstellen arbeidsovereenkomsten
  • Verlof administratie
  • verzuimadministratie en contacten met de arbodienst
  • ziekmelding en zwangerschap melding aan de arbodienst en/of UWV
  • arbeidsvoorwaardenbeleid en uitvoering hiervan (levensloop, auto van de zaak, spaarloonregeling, pensioenregeling)