Administratie en Belastingaangiften

Voor u als ondernemer, zzp-er startende ondernemer staat het bedrijf centraal. De meeste ondernemers vinden het voeren van een administratie een bijkomstigheid. Toch is het voor u van belang om precies te weten hoe uw onderneming er financieel voor staat. Daarnaast zijn er wettelijke eisen aan het voeren van een administratie en dient u diverse belastingaangiftes bij de belastingdienst in te dienen.

Wij kunnen voor u de administratieve taken uit handen nemen zodat u zich zoveel mogelijk kan focussen op uw eigen bedrijf. U moet hierbij denken aan:

  • Administratieve ondersteuning
  • Complete boekhouding (facturering, verwerking inkoop bank, verwerking kasadministratie, debiteurenbeheer etc)
  • Jaarrekening opstellen
  • Facturering

Gekoppeld aan de administratie zijn diverse belastingaangiftes. Wij zijn u graag van dienst bij het verzorgen van de:

  • omzetbelasting
  • loonbelasting
  • inkomstenbelasting
  • vennootschapsbelasting
  • dividendbelasting
  • schenkbelasting
  • erfbelasting
  • controle van aanslagen en zonodig bezwaar maken
  • begeleiden van belastingcontroles.

Op fiscaal gebied vinden er vele ontwikkelingen plaats Wij zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en kunnen u daardoor adequaat adviseren of fiscaal gebied.

Meer informatie
Wilt u meer weten over onze mogelijkheden op het gebied van administratie en belastingaangiften. Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak.