Bent u werkgever? Dan weet u dat daar veel bij komt kijken. Naast de loonadministratie en de aangifte loonheffing die gedaan moeten worden heeft u als werkgever te maken met allerlei vraagstukken met betrekking tot personeelsbeleid. Wij kunnen u hierbij van dienst zijn van A tot Z.
Loonadministratie
Onze standaardwerkzaamheden salarisverwerking werkzaamheden bestaan uit het verwerken van de door u aangeleverde loonmutatie, periodiek ontvangt u dan van ons:
- Salarisspecificaties;
- De periodieke aangifte loonheffing;
- De periodieke loonjournaalposten;
- Betaallijst nettolonen ( inclusief betaalbestand);
- Verzamelloonlijst
- De periodieke opgaaf aan de pensioenverzekeraar
Personeelszaken
Voor ondersteuning op het gebied van personeelszaken kunt u bij ons terecht voor onder andere:
- opstellen arbeidsovereenkomsten
- Verlof administratie
- verzuimadministratie en contacten met de arbodienst
- ziekmelding en zwangerschap melding aan de arbodienst en/of UWV
- arbeidsvoorwaardenbeleid en uitvoering hiervan (levensloop, auto van de zaak, spaarloonregeling, pensioenregeling)